ARKADIUSZ WÓDKOWSKI

Arkadiusz Wódkowski

ABM, członek zarządu

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. W  badaniach rynku od 1990 roku. Prowadzi szkolenia w zakresie badań marketingowych w The Chartered Institute of Marketing przy Questus; jest autorem skryptu “Marketing usług”; autor rozdziału “Mystery Shopping – badanie jakości usług”  w podręczniku “Badania marketingowe”. W latach 2008-2012 prezes zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii; rocznik 1969; żona Eliza, córki: Weronika i Wanda; hobby: koszykówka, brydż, sport na żywo, teatr, podróże nie tylko sportowe i kulinarne.

“Król logistyki, mistrz elokwencji, nie ma dla niego spraw nie do załatwienia i rzeczy niemożliwych. Praktyk z krwi i kości: konkretny, terminowy i słowny. Znawca polskich kraftów. Z dnia na dzień młodnieje, mimo że sam o sobie mówi „gruby, siwy”. Z uśmiechem przemierza świat skuterem.”